سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تزریق بوتاکس چانه جهت رفع خط

تزریق بوتاکس چانه جهت رفع خط

>> تزریق بوتاکس چانه

چانه یکی از نقاطی می باشد که بسیاری از مراجعه کنندگان به پزشک برای این ناحیه درخواست بوتاکس دارند. تزریق بوتاکس چانه برای موارد مختلفی صورت می گیرد، که از این موارد می توان به رفع چین و چروک های چانه، رفع افتادگی چانه، رفع خط چانه، و کوچک تر کردن فک اشاره کرد. تمامی این اهداف برای زیبایی صورت مورد استفاده قرار می گیرد و در بعضی از موارد تزریق بوتاکس چانه جنبه ی درمانی دارد.

تزریق بوتاکس چانه

>> تزریق بوتاکس برای رفع خط چانه

خط خنده و خط چانه از خطوطی هستند که در صورت بسیار تاثیر گذار بوده و این خطوط صورت افراد را بالاتر از سن واقعیشان نشان می دهد. عواملی که سبب می شود تا در این نقاط چین و چروک های زیادی ایجاد شود متفاوت بوده و در این بین می توان به افزایش سن، عدم ساخت کلاژن و الاستین در اثر پیری پوست، تاثیر جاذبه ی زمین که در این نقطه بیش تر از سایر نقاط می باشد، شلی و افتادگی پوست، خشکی پوست، افتادگی عضلات این ناحیه اشاره کرد.   تزریق بوتاکس چانه  

باید بدانید که عضلاتی که در ناحیه ی فک وجود دارند، عضلاتی قوی بوده و بیش تر از سایر عضله های صورت منقبض می شوند. به همین سبب ظهور چین و چروک ها در این ناحیه از بدن بیشتر از سایر نقاط می باشد. برای از بین بردن خطوط چانه و رفع شلی و افتادگی عضلات فک در این ناحیه راهکارهای درمانی زیادی چون عمل های جراحی وجود دارد. اما بسیاری از افراد زیر بار عمل های جراحی نرفته و دوست دارند، راهکارهای سریع تر و راحت تری را تجربه نمایند. تزریق بوتاکس یکی از راهکارهای درمانی نوین برای اینگونه افراد می باشد. تزریق بوتاکس اطراف لب، و در قسمت چانه باعث فلج موقت و قابل بازگشت عضلات این ناحیه می شود و در نتیجه باعث رفع چین و چروک های ناحیه ی فک می گردد. خیلی از افراد در خصوص افتادگی بیش از حد چانه سوال می کنند و می پرسند که آیا عمل بوتاکس می تواند افتادگی شدید فک را در افرادی که حالت غبغب پیدا کرده است درمان نماید؟ جوابی که از سوی متخصصان زیبایی به این افراد داده می شود این است که تزریق بوتاکس یک راهکار درمانی موقت می باشد و در فواصل مختلف باید تزریق بوتاکس صورت بگیرد. افرادی که دچار افتادگی شدید فک می باشند، تزریق بوتاکس می تواند به طور موقت این حالت را در چهره ی افراد بهبود ببخشد. برای تاثیر بهتر و بیشتر در کنار تزریق توصیه می شود که از راهکارهای درمانی دیگر چون لیفت با نخ، تزریق فیلر یا ژل و جوانسازی پوست بهره بگیرند.

>> کوچک کردن فک با تزریق بوتاکس

داوطلبینی که هدف از تزریق بوتاکس چانه برای آن ها زاویه دار کردن صورت و یا کوچک تر کردن فک می باشد، اغلب خانم ها می باشند. بالای 90 درصد از مراجعین این امر خانم ها بوده زیرا اعتقاد دارند هر چقدر فک صورت کوچکتر باشد و صورت حالت زاویه دار داشته باشد، ظرافت زنانه صورت آن ها بیشتر می باشد. عمل های جراحی یکی از راه های کوچک تر کردن فک و زاویه دار کردن صورت می باشد. اما از راه ها کم دردسر تر و سریع تر و کم عارضه تر می توان به تزریق بوتاکس اشاره کرد. خیلی از افراد با شنیدن اینکه تزریق بوتاکس می تواند فک آن ها را کوچکتر نشان دهد، تعجب می کنند و سوالات زیادی در ذهن آن ها در این خصوص شکل می گیرد. یکی از سوالات این است که تزریق بوتاکس به چه شکل باعث کوچک تر شدن فک صورت می شود و صورت را زاویه دار نشان می دهد؟ یکی از دلایلی که سبب می شود فرد صورتی مربعی شکل و فکی بزرگ داشته باشد، بزرگ بودن عضلات جویدنی می باشد. تزریق بوتاکس عضلات جویدنی فک را شل کرده و در اثر کاهش انقباض این عضلات، و کاهش اندازه و قدرت ماهیچه ها، فک حالت مربعی خود را از دست داده و به شکل زاویه دار و بیضی، در می آید. در واقع خط فک فرد در روش تزریق بوتاکس حالت مربعی خود را کاملا از دست می دهد. یکی از سوالات رایج در خصوص تزریق بوتاکس برای کوچک تر کردن فک این است که آیا عضلات فک فرد پس از تزریق بوتاکس آسیب دیده شده و عمل جویدن با مشکل مواجه می شود یا نه؟ این نکته را باید به داوطلبین عرض کرد که تزریق بوتاکس چانه هیچ آسیبی به عمل جویدن وارد نمی کند، و عمل بلع و جویدن مانند قبل از تزریق خواهد بود.

>> تزریق بوتاکس چانه و متعادل ساختن صورت

یکی دیگر از مزیت های تزریق بوتاکس چانه متعادل سازی چهره می باشد. شاید دقت کرده باشید که برخی از افراد در چانه ی خود خط و برجستگی دارند که به آن ها چانه ی قلوه سنگی می گویند. برخی از مراجعه کنندگان از این وضعیت خود شاکی بوده و نیمرخ چهره ی خود را به خاطر این برجستگی و خط زیر لب پایین دوست ندارند، تزریق بوتاکس از راه حل های موثری می باشد، که می تواند این برجستگی و خط را از بین برده و به چانه حالت زیبایی بدهد.

>> تزریق بوتاکس چانه در کدام عضله صورت می گیرد؟

عضله ای به نام عضله ی منتالیس در چانه وجود دارد که تزریق بوتاکس در 4 نقطه ی مهم در این عضله صورت می گیرد. عضله ی منتالیس در چانه سبب به وجود آمدن ناهمواری هایی می شود که این ناهمواری ها به پوست حالتی ناصاف می دهند. تزریق بوتاکس سبب شل شدن این عضله شده و سبب صاف و هموار شدن چانه می شود. لازم به ذکر است که در بعضی از مواقع برای از بین رفتن خطوط لب از تزریق بوتاکس بر چانه استفاده می کنند. زیرا در بعضی مواقع عضلات چانه باعث پایین آوردن لب شده و این چروک ها را ایجاد می کنند، تزریق بوتاکس برروی این قسمت ها سبب فلج موقت عضله ی پایین آورنده ی لب شده و این خطوط را از بین می برند. در هنگام تزریق بوتاکس دقت نمایید که در بعضی مواقع که چین و چروک ها و خطوط خیلی عمیق می باشند، برای گرفتن نتیجه ی بهتر از روش های جوانسازی، تزریق فیلر و چربی نیز استفاده نمایید. استفاده از لیزر هم می تواند بسیار کمک کننده باشد. یکی از اشتباهات رایج افراد در تزریق بوتاکس این است که به آرایشگاه ها و افراد غیر متخصص مراجعه می نمایند، دقت کنید که بوتاکس حتما باید نزد پزشک متخصص و متعهد انجام گیرد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق بوتاکس مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

جهت ورود به وب سایت کلینیک پوست و مو رز بر روی لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز