سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تزریق ژل به گونه و انتخاب نوع مناسب آن

تزریق ژل به گونه و انتخاب نوع مناسب آن

>> تزریق ژل به گونه

تزریق ژل به گونه برای برجسته سازی و در واقع ایجاد فرم مناسب در صورت انجام می گیرد. با استفاده از مقدار کمی از ژل در حدود 2 تا 3 سی سی می توان به سادگی گونه را پر کرده و حجمی مناسب در این قسمت به وجود آورد به نحوی که افتادگی گونه ها که در اثر عواملی مانند افزایش سن و یا شل شدگی پوست ایجاد شده است به راحتی حل شود.   تزریق ژل به گونه

  استفاده از روش تزریق ژل به گونه علاوه بر ایجاد حجم مناسب در گونه ها سبب حذف چین و چروک های موجود در این قسمت شده و می تواند پوست صورت را جوان تر نشان بدهد در ضمن این تزریق می تواند ظاهر پوست در قسمت برآمدگی های چشم را به شکلی مناسب بهبود بخشد. البته میزان تزریق باید به اندازه مناسب باشد تا ظاهری خوشایند به وجود آورد. گونه گذاری که با روش تزریق ژل به گونه انجام می شود توسط سوزن های بسیار ریزی صورت می گیرد که در روی پوست ناحیه گونه به شکل مستقیم قابل تزریق می باشد.   تزریق ژل به گونه  

قبل از این که عمل تزریق انجام شود ناحیه ای از گونه که قرار است در آن قسمت تزریق صورت گیرد ضد عفونی و تمیز می شود و پس از این مرحله از کرم هایی که خاصیت بی حس کنندگی دارند استفاده می شود تا درد به میزان قابل توجهی هنگام تزریق کاهش پیدا کند. در نهایت با استفاده از سوزن هایی که برای تزریق در نظر گرفته شده اند و همین طور میزانی از ژل که متخصص مورد نظر برای تزریق تشخیص داده است عمل تزریق صورت می گیرد تا در نهایت پوستی شاداب و جوان را برای شما به ارمغان آورد.

>> تزریق ژل به گونه و انتخاب نوع مناسب آن

برای انتخاب نوع ژل که جهت تزریق به گونه قرار است استفاده شود باید به موارد مختلفی از جمله سالم بودن ژل توجه گردد. تزریق ژل به گونه باید حتما تحت نظر متخصصان متبحر در این زمینه صورت گیرد تا اطمینان کامل از سالم بودن و مضر نبودن آن برای شخص احراز گردد. نکته بعدی که در انتخاب ژل برای تزریق به گونه دارای اهمیت می باشد میزان ماندگاری ژل مورد نظر است. البته میزان استفاده از ژل برای افراد مختلف متفاوت بوده از این رو هزینه ای که برای انجام این روش از جوان سازی و زیباسازی وجود دارد متغیر می باشد. تزریق ژل به عنوان یکی از روش های زیبا سازی به صورت سرپایی می باشد که مدت زمان کمی برای انجام مراحل آن مورد نیاز است. برخی از انواع ژل برای تزریق به گونه به میزان بسیار کمی در زیر پوست تزریق شده و سبب می شوند که خطوط حاصل از چین و چروک در این ناحیه به شکل مناسبی از بین برود. با توجه به نوع ژل انتخابی و همین طور ماندگاری ژل مورد نظر نتیجه برجسته ماندن گونه ها ممکن است از 6 تا 24 ماه متغیر باشد. میزان عمقی که برای تزریق ژل در نظر گرفته می شود نیز متفاوت است و انواعی که به شکل عمیق در زیر پوست تزریق می شوند می توانند جایگزین کلاژن های از دست رفته در زیر پوست باشند و در نهایت سفتی مناسبی برای پوست ایجاد می کنند. البته انتخاب نوع ژل و میزان عمقی که برای تزریق وجود دارد به شکل صورت بستگی داشته و با نظر کارشناس و متخصصی که قرار است عمل تزریق را انجام دهد صورت می گیرد.

>> موارد مورد توجه در تزریق ژل به گونه

معمولا برای انجام تزریق توسط ژل به گونه تعداد جلسات تا 4 جلسه به طول می انجامد و این جلسات اغلب به صورت هفتگی و سه هفته یکبار برای حصول نتایجی بادوام و ماندگار تنظیم خواهد شد. در نهایت نتیجه ای که پس از تزریق ژل به گونه با توجه به نوع ژل و نوع تزریق صورت می گیرد می تواند دوامی در حدود 2 سال را داشته باشد. یکی از مواردی که پس از تزریق ژل به گونه شایع می باشد ایجاد کمی التهاب روی پوست این قسمت است. این التهاب مدت زیادی باقی نمی ماند و دوران بهبودی کوتاه است. اگر در قسمت تزریق کبودی ایجاد شود نیز با گذشت دو روز  پوست می تواند شکل طبیعی خود را بازیابد. از آنجایی که عمل تزریق مدت زمان زیادی نمی خواهد و نیاز به بستری شدن ندارد می تواند انتخاب بسیاری از افراد برای ایجاد پوستی شاداب باشد. در نتیجه فرد می تواند پس از این که تزریق را انجام داد کارهای روزمره خود را به شکلی مطلوب انجام دهد بدون این که مشکلی در این زمینه داشته باشد.

>> انواع ژل برای تزریق به گونه

انواع ژل برای تزریق به گونه در نوع دائمی، نیمه دائمی و موقت دسته بندی می گردند. ژل موقت که با عنوان اسید هیالورونیک شناخته می شود دوامی در حدود 9 تا 12 ماه دارد. این نوع ژل واکنش ایمنی در بدن ندارد و در مواردی نادر این واکنش ها را نشان می دهد. انواع دیگری از ژل تزریقی موجود هستند که بر پایه اسید هیالورونیک نیستند و شامل اسید پلی لاکتیک، کلسیم هیدروکسیاپاتیت و پلی کاپرولاکتون هستند. این موارد می توانند اثر حجمی خود را توام با تحریک سنتز کلاژن عملی سازند. انواع ژل هایی که با نام نیمه دائمی شناخته می شوند ماندگاری بیشتری دارند. این نوع ژل ها مانند ژل پلی آکریل آمید و سیلیکون مایع شناخته می شوند و در بین انواع ژل دارای زمان ماندگاری بیشتری پس از تزریق می باشند. البته طولانی شدن ماندگاری ژل ممکن است سبب بروز عوارضی در زیر پوست مانند ایجاد تورم و یا به وجود آمدن زخم در این ناحیه شود. پس از انجام تزریق ژل به گونه تا مدت زمان 4 ساعت نباید روی قسمت تزریق فشار وارد شود و ناحیه مورد نظر را نباید ماساژ داد. برای شستن صورت در طی دو روز اول پس از تزریق بهتر است ماساژ ملایم باشد و در هنگام خواب نیز فشار بر روی صورت وجود نداشته باشد تا ژل تغییر موقعیت ندهد و در جای خود تثبیت شده و تنظیم گردد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق ژل مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.  

جهت ورود به وب سایت کلینیک پوست و مو رز بر روی لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز