سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تزریق چربی به زیر ابرو چیست

تزریق چربی به زیر ابرو چیست

>> تزریق چربی به زیر ابرو

تزریق چربی به زیر ابرو یک روش زیبایی و ایده آل برای فرم دادن به این ناحیه از صورت و رفع ایرادات مربوط به ابرو می باشد. ابرو در دوران جوانی در حالت بدون حرکت و با قوس ملایم رو به بیرون بالای کاسه چشم قرار دارد که با گذشت زمان و بالا رفتن سن افراد معمولا صاف می شود و آن قوس زیبا به خطی صاف تبدیل می شود.   تزریق چربی به زیر ابرو

  افتادگی ابرو علاوه بر افزایش سن ممکن است بر اثر عوامل مختلفی به وجود آید که مهم ترین آنها شامل استرس، خستگی، کم خوابی و بی قراری می باشد. بر اثر افتادگی ابرو پلک فوقانی باد می کند و مژه ها زیر پلک های متورم ناپدید می شوند به این ترتیب چشم ها گودتر دیده می شوند. کاربرد روش های مناسبی که بتوانند به بهترین شکل ممکن و کم عارضه ترین نحو زیبایی ابرو را برگردانند و فرم دلخواه را برای فرد به ارمغان آورند از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. در میان روش های پیشنهادی تزریق چربی به زیر ابرو یک روش انتخابی مناسب قلمداد می شود.   تزریق چربی به زیر ابرو

  یکی از رایج ترین روش های درمانی که منظور لیفت ابرو، شکل دادن ابرو، بهبود حالت فرورفتگی پلک بالا، گیجگاه ها و کیفیت پوست مورد استفاده قرار می گیرد تزریق چربی می باشد. تزریق چربی به زیر ابرو طی عملیاتی انجام می شود که چربی اضافی نواحی مختلف از بدن خود فرد توسط پزشک مجرب تخلیه می گردد و سپس این بافت های چربی به صورت مجدد در ناحیه مورد نظر تزریق می شود. عمل تزریق چربی علاوه بر بهبود ابرو کاربرد گسترده ای برای رفع خط خنده، چین و چروک های صورت، خط فک و پایین چشم دارد. مراحل اصلی تزریق چربی به زیر ابرو عبارت اند از:

  1. استفاده از لیپوساکشن به منظور تخلیه چربی
  2. فرآوری و تفکیک چربی
  3. تزریق دوباره چربی به ناحیه مورد نظر.

>> کاربرد تزریق چربی برای افتادگی زیر ابرو

یکی از مهم ترین دلایل افتادگی ابرو و اجزای دیگر صورت را می توان از دست رفتن چربی زیر پوست ابرو بر اثر افزایش سن دانست که برای این منظور روش درمانی تزریق چربی و یا اسید هیالورونیک بسیار کاربردی می باشد. روش تزریق چربی به زیر ابرو به عنوان تکنیکی که سال هاست امتحان خود را به شکل مطلوب پس داده کاربردی گسترده در تمامی جوامع دنیا دارد. برای انجام عمل تزریق چربی به زیر ابرو پزشک معالج نخست از مناطق مورد درخواست بیمار، چربی را با استفاده از مایکروکانول های مخصوص برداشت می کند. در دنیای امروزی با وجود دستگاه های مختلفی که جهت برداشت تزریق چربی وجود دارد مانند بادی جت و لیپوماتیک و... می توان گفت بهترین کلینیک های زیبایی برای برداشت چربی جهت تزریق به زیر ابرو و نواحی دیگر صورت توسط دست و با یک سرنگ این کار را انجام می دهند. از مهم ترین دلایل استفاده از تزریق چربی به زیر ابرو این است که جراح بتواند تمامی مراحل تزریق را از نزدیک لمس کند و احتمال آسیب به دیواره های سلولی چربی های برداشته شده از این طریق کاهش پیدا می کند، چربی برداشته شده داخل شلنگ دستگاه نمی گردد و میزان چربی برداشته شده بسیار کم می باشد و موجب ایجاد ناهمواری در سطح محل برداشت چربی نمی شود. نکته ای که در ارتباط با استفاده از روش تزریق چربی وجود دارد این است که افرادی می توانند از این روش درمانی برای بهبود اجزای صورت خود استفاده کنند که دارای چربی های اضافی در قسمت های شکم، پهلو، بغل ران، باسن، کنار زانو و .... باشند در غیر این صورت باید روش های درمانی دیگر را انتخاب کنند. علاوه بر این افرادی کاندیدای مناسب برای استفاده از روش تزریق چربی به زیر ابرو و قسمت های دیگر صورت و بدن می باشند که از سلامت جسمانی برخوردار باشند و بیماری خاصی نداشته باشند. استفاده از ابزار مخصوص برای تزریق چربی به زیر ابرو بسیار مهم است. انجام این کار با استفاده از کانول مخصوص شکم، ران و یا باسن خطای حرفه ای به شمار می رود و موجب تورم در هفته های اولیه پس از تزریق می گردد.  

>> نکات مورد توجه در تزریق چربی به زیر ابرو

مهم ترین عواملی که در میزان ماندگاری تزریق چربی زیر ابرو و در قسمت های دیگر صورت تاثیر گذار می باشد شامل موارد زیر است: 1- میزان تخصص و تجربه جراح 2- تکنیک برداشت چربی 3- استفاده از ابزار مخصوص تزریق 4- فیزیولوژی بدن. یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از روش تزریق چربی برای صورت این است که به دلیل این که میزان چربی مورد نیاز برای تزریق از بدن خود بیمار برداشت می شود امکان واکنش آلرژیک عملا از بین می رود و در صورتی که انجام این عمل با روش بهداشتی صورت گیرد احتمال عفونت پایین می باشد. همچنین در صورتی که بیمار چربی کافی داشته باشد می توان چربی را در یک جلسه به نقاط متعددی از صورت تزریق کرد تا به طور همزمان فرد بتواند در مدت زمان کوتاهی صورتی جوان و زیبا داشته باشد. بالا بردن ابرو با تزریق چربی نسبت به روش های درمانی دیگر این ارجحیت را دارد که پس از تزریق احتمال بروز حساسیت، قرمزی، کبودی و ورم بسیارکم است. تزریق چربی در ناحیه صورت ممکن است به تنهایی انجام گیرد و یا با سایر روش های جراحی زیبایی از جمله جراحی بینی، کشیدن ابرو، لیفت صورت و ..... همراهی داشته باشد. قبل از تزریق چربی به زیر ابرو لازم است بیمار از مصرف آسپرین، وارفارین و ویتامین E خودداری کند و برای قطع این داروها با پزشک معالج خود مشورت نماید. چربی بافتی پرخون و از نظر متابولیک فعال می باشد و اگر بتوان ساختمان آن را به هنگام عمل حفظ کرد موجب می شود که بافت چربی مدت بیشتری در محل تزریق شده باقی بماند. تزریق چربی به دلیل وجود منبع چربی در بدن خود فرد روشی مقرون به صرفه می باشد و در مقایسه با روش های درمانی دیگر قابل تکرار است و کم عارضه می باشد. در ارتباط با ماندگاری تزریق چربی به زیر ابرو می توان گفت این روش اغلب دائمی است و منبع چربی در بیشتر افراد موجب می شود که دسترسی به آن آسان تر باشد. تزریق چربی نیازی به بستری شدن ندارد و مدت زمان انجام این عمل بین 1 تا 3 ساعت زمان می برد که به میزان مهارت جراح و میزان چربی بستگی دارد. یکی از بارزترین عوارض جانبی که پس از تزریق چربی رخ می دهد تورمی است که در حدود سه تا شش هفته زمان می برد تا به طور کامل برطرف شود. بهتر است پس از تزریق چربی به زیر ابرو از فشار آوردن به این قسمت خودداری کنید و از انجام کارهای سنگین که نیاز به فشار آوردن و خم شدن دارد بپرهیزید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق چربی مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.  

کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.