سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا بیماران به انجام لیپوماتیک مجدد نیاز پیدا خواهند کرد؟

آیا بیماران به انجام لیپوماتیک مجدد نیاز پیدا خواهند کرد؟

>> لیپوماتیک مجدد

داشتن یک اندام زیبا و جذاب آرزوی هر فردیست که محققان و پزشکان زیبایی با ابداع متد ها و روش های متنوع به دنبال دست یابی به آن بوده اند. در عصر حاضر لیپوماتیک از جمله شیوه های نوین تناسب اندام و لاغری موضعی بدن به شمار می رود اما با اینحال باز هم برگشت چربی ها بعد از لیپوماتیک و احتمال چاقی دوباره بعضی از بیماران را بسیار هراسان و نگران می کند. در واقع آن ها باید بدانند که این نگرانی کاملا بی مورد است و عدم نیاز به لیپوماتیک مجدد با اجرای سبک زندگی سالم امری دست یافتنیست.     لیپوماتیک مجدد

>> آیا بیماران به انجام لیپوماتیک مجدد نیاز پیدا خواهند کرد؟

همانطور که می دانید شیوه های مختلفی جهت لاغری موضعی وجود دارد. روش هایی مانند لیپولیز، لیپوماتیک و لیپوساکشن همگی با استفاده از دستگاه هایی خاص برای حذف چربی های زاید بدن در اندام هایی که دچار چاقی موضعی هستند بکار می رود. برای اکثریت افراد که تفاوت این روش ها را نمی دانند در نگاه اول هیچ فرقی بین آن ها برایشان وجود ندارد و معمولا نتیجه نهایی و میزان هزینه ای که قرار است بپردازند برایشان از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.   لیپوماتیک مجدد  

لذا یکی از مهم ترین سوالاتی که در ذهن افراد شکل می گیرد اینست که آیا آن ها مجددا هم به انجام جراحی لاغری نیاز پیدا خواهند کرد یا خیر؟ انواع روش های نام برده شده جهت تخلیه چربی های اضافی در بدن فرد دارای اضافه وزن را از شر چربی های اضافی رهایی می بخشد اما نباید فراموش کرد که ماندگار بودن نتایج و نوع عوارض و هزینه ای که برای لاغر شدن بکار می رود همگی در روش های یاد شده با هم متفاوت خواهد بود. در حال حاضر لیپوماتیک از جمله جدیدترین متد هایی می باشد که برای کاهش حجم چربی های اندام ها توسط جراحان زیبایی حاذق در کلینیک های تخصصی انجام می شود و توانسته است با نتایج درخشانی که از خود برجای گذاشته میزان برگشت پذیری چربی ها را به زیر دو درصد برساند. در نتیجه به انجام لیپوماتیک مجدد نیازی نخواهد بود. بدین ترتیب توصیه و پیشنهاد اکثر جراحان زیبایی اینست که آن ها یک روش ایمن و با نتایجی ماندگار را کمترین عوارض ممکن را به همراه دارد انتخاب کنند و آن چیزی نیست جز روش لیپوماتیک که با آخرین متد جراحی روز دنیا انجام می شود.  

>> آیا اعتماد به لاغری با روش لیپوماتیک درست است؟

در جراحی لیپوماتیک به این دلیل که چربی های مازاد یک اندام به صورت مایع از آن تخلیه می شود، تغییر سایز و فرم اندام را می توان به راحتی مشاهده نمود. تا کنون انجام لیپوماتیک مجدد بسیار نادر بوده است و افراد یک اندام را دوبار تحت جراحی لیپوماتیک قرار نمی دهند. این امر به دلیل قابل اعتماد بودن و نوع عملکردی است که در این روش مشاهده می شود. در حقیقت در جراحی لیپوماتیک سلول های چربی از اندام خارج می شوند و حتی اگر فرد باز هم چاقی را پس از آن تجربه کند میزان آن در اندام جراحی شده بسیار اندک خواهد بود. در لیپوماتیک چربی هایی که در زیر پوست قرار دارند تخلیه می شوند. اگر فرد پس از جراحی مراقبت های لازم را انجام دهد و با رعایت رژیم غذایی سالم در حفظ سلامت بدن خود کوشا باشد هرگز نیازی به لیپوماتیک مجدد نخواهد داشت. برخی از افراد با توجه به اینکه می دانند از میزان سلول های چربی بدن کاسته شده است لذا با خیال راحت و اطمینان ازینکه چاق نخواهند شد به پرخوری و نارعایتی می پردازند. در این رابطه باید حتما این موضوع را ذکر کرد که با مشاهده کاهش سایز کم، شکم، پهلو یا ... نباید چاقی بدن را فراموش کرده و با خیال راحت به روال عادی گذشته پرداخت. شاید لیپوماتیک مجدد برای اندام مورد نظر نیاز نباشد اما سایر اندام ها دچار چاقی مفرط می شوند و مهم تر از همه اینکه تناسب اندام و همنواختی ظاهری آن ها از بین می رود. پس بهتر است که با پیشگیری سبک زندگی درست و سالم به سلامت و لاغر بودن اهمیت داد. توجه کنید که متخصصان زیبایی اظهار دارند لیپوماتیک مجدد خیلی کم و به ندرت اتفاق می افتد و در واقع هیچ کدام از بیماران این درخواست را نخواهند داشت. برای اینکه سایر اندام ها نیز چاق نشوند و فرد بتواند همیشه یک روال مناسب و ایده آل را به دنبال داشته باشد بهتر است که از رعایت رژیم های غذایی سالم و ورزش غافل نشود.  

>> با لیپوماتیک یک زندگی سالم را آغاز کنید

برخی از بیماران میزان هزینه ای که قرار است برای لیپوماتیک در نظر بگیرند را بالا می دانند اما هنگامی که نتایج حاصل از آن را می بینند از اینکه این روش را انتخاب کردند بسیار ابراز خرسندی می کنند. داشتن انگیزه برای اینکه افراد بتوانند سالم زندگی کنند امر مهمیست و پس از انجام جراحی لیپوماتیک می توان هم از شر چربی های مازاد اندام چاق بدن خلاص شد و هم به دنبال آن یک زندگی سالم و یک سبک جدید و درست از آن را در پیش گرفت. رعایت یک رژیم غذایی مناسب که در آن افراد شیرینی و کربوهیدرات کمی را مصرف می کنند و به طور منظم و روزانه ورزش می کنند افراد را وارد الگوی مناسب از زندگی خواهد کرد. جالب است بدانید که انجام این راهکار نه تنها موجب انجام لیپوماتیک مجدد نمی شود، بلکه بسیاری از بیماری های جانبی از جمله کبد چرب را نبر برطرف می کند. نکته قابل اهمیت اینجاست که رعایت های بعد از عمل به قدری مهم است که وقتی افراد مراجعه کننده در جلسه مشاوره با پزشک متخصص خود صحبت می کنند در صورتی که قصد اجرای الگو های درست را نداشته باشند، جراح به آن ها پیشنهاد عمل نخواهد داد چرا که می توانند وزن قبلی خود را مجددا بدست آورند حال با این تفاوت که چربی ها در سایر اندام ها جمع می شوند و چاقی را به وجود می آورند.  

>> حذف لیپوماتیک مجدد و زیباتر شدن سایر اندام ها

در روش پیکرتراشی لیپوماتیک، لاغر شدن و لاغر ماندن بدن بسیار مورد اهمیت قرار گرفته است. استفاده از امواج اینفراسونیک برای به وجود آوردن لرزش و نوسان در ناحیه مورد نظر سبب می شود که چربی ها به بهترین نحو ممکن خارج شوند. عدم خراب شدن چربی هایی که جدا شده اند نیز موجب می شود که بتوان مجددا آن را برای زیباتر شدن سایر اندام های بدن بکار برد. لذا به جای اینکه فرد ماده موثری را از دست دهد می تواند سبب زیبایی و جذابیت سایر اندام های بدن نیز شود. لذا با حذف لیپوماتیک مجدد از طریق اجرای سبک زندگی سالم و استفاده از چربی های خرد شده برای افزایش میزان جذابیت سایر اندام ها شما می توانید از برترین روش لاغری دنیا بهره مند شوید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک و مراقبت های بعد از آن مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.