سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیپوماتیک زنان و کاربرد های آن

لیپوماتیک زنان و کاربرد های آن

>> لیپوماتیک زنان و کاربرد های آن

بانوان به نسبت بیشتری در مقایسه با آقایان تمایل دارند تا اندام هایی زیبا و جذاب داشته باشند. چاق بودن بعضی از اندام ها مانند شکم، پهلو و ران ها موجب می شود تا زیبایی اندام برهم بخورد و فرد آرزوی خلاصی از شر چربی های اضافی را داشته باشد. عمل لیپوماتیک از جمله روش های پیشرفته ای است که با ساکشن چربی های مازاد لاغری را برای بانوان راحت کرده است. لیپوماتیک زنان از تکنولوژی دقیقی بهره مند می باشد که آن را نسبت به سایر روش های قدیمی تر متمایز و متفاوت کرده است.  

لیپوماتیک زنان

>> لیپوماتیک زنان چیست؟

لیپوماتیک زنان روشی نوین و جدید جهت تخلیه کردن چربی های بدن است که بسیاری از بانوان به دلیل نتایج شگرف آن سطح رضایت قابل توجهی را اعلام کرده اند. خوشبختانه عمل لیپوماتیک در بانوان در مقایسه با شیوه های لاغری دیگر مانند لیپوساکشن از عملکرد بهتری برخوردار است. این متد در یک جلسه سبب خروج میزان زیادی از چربی های اندام می شود.   لیپوماتیک زنان  

در نتیجه بانوانی که با رژیم نمی توانند به لاغری مورد نظر در اندام خود برسند نیازی نیست که روش های سخت یا طاقت فرسا را امتحان کنند. لیپوماتیک می تواند از بهترین راهکار هایی باشد که کمک شایانی به آن ها خواهد کرد. این روش با استفاده از یک ابزار فلزی به نام کانولا انجام می شود. کانولا با وارد شدن به بافت چربی های اندام، سبب ایجاد ارتعاشات و لرزش هایی می شود که در ریز و خرد شدن سلول های چربی نقش اساسی دارد. در نتیجه سلول ها شل می شوند و توسط مکش این دستگاه از ناحیه خارج خواهند شد. جالب اینجاست که یکی از بهترین مزایای لیپوماتیک زنان عدم آسیب رسانی به سلول های چربی است. بخصوص در زنان به علت اینکه تخلیه چربی ها دارای کاربرد های بیشتری در مقایسه با مردان می باشد آن ها می توانند با خارج کردن چربی های بدنشان به سایر نقاط بدن مانند سینه و باسن که دارای متقاضیان زیادی برای انجام پروتز می باشد نیز کمک کنند. سالم بودن و قابل استفاده بودن چربی های اضافی امکان تزریق آن ها را به سایر اندام ها می دهد و شانس اینکه شما بتوانید هم با لیپوماتیک و هم با تزریق چربی زیبایی چند برابری را بدست آورید را میسر می کند.  

>> لاغری با لیپوماتیک زنان

شاید برای شما نیز جای سوال باشد که چگونه می توان چاقی اضافی یک اندام را بدون بازگشت تجربه کرد. این دغدغه که برای زنان جامعه به یک معضل تبدیل شده است با انجام عمل لیپوماتیک برطرف خواهد شد. لیپوماتیک شامل چیزی حدود 600 ارتعاش در یک دقیقه می باشد که با تاثیر قابل توجهی که در خرد کردن سلول های چربی دارد، آن ها را کاملا ریز کرده و سپس به بیرون هدایت می کند. در روش لاغری لیپوماتیک، لاغری اندام تنها گزینه ای نیست که افراد به آن دست پیدا می کنند، بلکه لاغری به همراه یک پوست صاف و بدون تحمل هیچگونه عارضه جانبی از مهم ترین تاثیرات این روش است. لیپوماتیک زنان اندام آن ها را بسیار خوش فرم کرده و اندامی زیبا و تراشیده را در اختیارشان می گذارد. از آنجایی که زنان به زیبایی و یک داشتن یک هیکل بی عیب و نقص و جذاب تمایل زیادی از خود نشان می دهند، روش های مدرن لاغری اندام های بدن برایشان بسیار کاربردی خواهد بود.  

>> کاربرد های لیپوماتیک زنان

با توجه به اینکه برخی از اندام های بدن بیشتر دچار چاقی موضعی می شوند اما این روش برای نواحی مختلف به طور معمول کاربرد دارد. حتی ساق پا و نواحی اطراف زانو و در ناحیه صورت و غبغب نیز می توان از فواید عمل لیپوماتیک بهره مند شد.  

>> ویژگی های لیپوماتیک زنان

  1. متدی نوین و جدید که بسیاری از عوارض سیستم ها و روش های قبلی لاغری موضعی را به همراه ندارد.
  2. استفاده از انرژی مافوق صوت در روش لیپوماتیک آن را به یک متد منحصربفرد تبدیل کرده است.
  3. زمان عمل لیپوماتیک بسیار کوتاه است و نیاز به صرف وقتی طولانی ندارد.
  4. عوارض جانبی حاصل از این روش بسیار کم و محدود می باشد.
  5. با حذف بیهوشی کامل از این روش لاغری طرفداران زیادی به سمت انجام آن جذب شده اند.
  6. کوتاه بودن دوران نقاهت لیپوماتیک زنان یک نکته مثبت و مفید برای آن هاست.
  7. پس از لیپوماتیک، بانوان دیگر نیازی به لیفت پوست ناحیه ندارند و با مکانیزمی که این روش داراست پوست بخودی خود کشیده و صاف خواهد شد.
  8. خطر ایجاد آمبولی در این روش بسیار پایین است و به ندرت رخ می دهد.

 

>> لیپوماتیک زنان در ناحیه شکم

زنان برای اینکه یک شکم صاف و تخت داشته باشند معمولا از رژیم های لاغری استفاده می کنند. متاسفانه این رژیم ها در برخی از موارد پاسخگوی نیاز فرد نیست و با اینکه میزان حجم چربی های کل بدن را کمتر می کند اما در برخی از اندام ها هنوز هم چاقی موضعی دیده می شود. شکم یکی از این اندام هاست که بیشترین تقاضا را برای لیپوماتیک دارا می باشد. زنان پس از لیپوماتیک این ناحیه با یک شکم تخت و زیبا روبرو می شوند که هیچگونه سلول چربی اضافی ندارد. بدین ترتیب پوشیدن لباس هایی جذب که بیرون زدن شکم تیپ و هیکل را برهم نریزد برای آن ها بسیار لذت بخش می شود. ناهمواری ها و چاقی موضعی شکم در برخی از مواقع نوع نشستن و انجام تمرینات ورزشی را نیز سخت می کند. لیپوماتیک برترین متدی است که در حال حاضر در سراسر نقاط جهان و در کلینیک های زیبایی به کار می رود تا افراد بتوانند مشکلات چاقی موضعی آن را برطرف نمایند. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک و مراقبت های بعد از آن مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.