سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عملکرد تزریق بوتاکس در جوانسازی پوست

عملکرد تزریق بوتاکس در جوانسازی پوست

>> عملکرد تزریق بوتاکس در جوانسازی پوست

عملکرد تزریق بوتاکس در جوانسازی پوست  بدین معنی است که بوتاکس از انتقال پیام های عصبی به ماهیچه ها جلوگیری کرده و در نتیجه ماهیچه فعالیت خود را به طور موقت از دست داده و حالتی ریلکس پیدا می کند، این کاهش فعالیت از بروز خط و خطوط صورت جلوگیری کرده و سبب جوانسازی پوست می شود. عضله ای که مورد هدف بوتاکس قرار می گیرد دچار انقباض نمیشود و همین باعث صاف شدن و کشیده شدن پوست صورت میشود.   عملکرد تزریق بوتاکس در جوانسازی پوست  

لازم به ذکر است که از بوتاکس عمدتاً برای رفع چین و چروک پیشانی، خطوط دور چشم و خط اخم استفاده می کنند و در چین و چروک ایجاد شده بر اثر آسیب های خورشیدی و از بین رفتن کلاژن، و چین و چروک هایی که در اثر خشکی پوست به وجود می آیند، بی اثر می باشد. یکی از مزیت هایی که در تزریق بوتاکس قابل توجه می باشد این است که در این روش نیازی به بی حسی نمی باشد، و در عرض چند دقیقه تزریق بوتاکس با استفاده از سوزن های باریک انجام می شود.   عملکرد تزریق بوتاکس در جوانسازی پوست  

اثر عملکرد تزریق بوتاکس در جوانسازی پوست پس از گذشت یک الی دو هفته نمایان می شود. ماندگاری و دوام بوتاکس صورت برای جوانسازی پوست3 الی 6 ماه می باشد. پس از گذشت مدت زمان ذکر شده به مرور بافت های ماهیچه ای صورت به حالت قبلی خود بازگشته و چین و چروک ها دوباره پدیدار می گردند و باید دوباره تزریق مجدد صورت پذیرد. دقت نمایید که چین و چروک ها در حالت بازگشت به شدت قبل از تزریق نمی باشند.   اگر در اثر گذشت زمان و افزایش سن تغییراتی در چهره ی شما حادث شده وعلایم پیری در صورتتان بروز پیدا کرده است و این موضوع سبب نگرانی شما شده و تمایل به رفع چین و چروک ها و داشتن ظاهری صاف و بدون چروک دارید، روش های بسیاری برای جوانسازی شما وجود دارد که تزریق بوتاکس یک تکنیک و درمان سرپایی بوده و بدون عوارضی شدید و غیر قابل تحمل می توانید از مزایای آن بهره مند شوید. استفاده از تزریق بوتاکس برای جوانسازی از روش های ایده آل، مناسب و تاثیر گذار دربازگشت صافی پوست بوده و همچنین از ایمنی بالایی برخوردار بوده و در نهایت باعث افزایش اعتماد به نفس در فرد می شود.  

>> تزریق بوتاکس و رفع نشانه های پیری در پوست

برای خیلی از افراد سوال است که ماده ی تشکیل دهنده ی بوتاکس چیست و چگونه این ماده بر پوست اثر می گذارد؟ بوتاکس از جنس پروتئین است و یک ماده ی خالص و طبیعی می باشد. این ماده ی پروتئینی از باکتری کلستریدیوم بوتولینوم به دست می آید و در باکتری نقش توکسین یا سم را بر عهده دارد و سبب فلج کردن میزبان و در نهایت مرگ او می شود. این باکتری در غذاهای کنسرو شده ی فاسد زندگی کرده و برای زندگی نیاز به اکسیژن ندارد. در شرایط استریل و آزمایشگاهی مانند زیر هود توکسین بوتولینوم نوعA را از آن استخراج کرده و سمیت آن را کاهش می دهند. تزریق بوتاکس بر روی چروک های پایدار و با عمق بسیار نیز موثر بوده و سبب صاف تر شدن این خطوط می شود، و یک روش کاملا غیر تهاجمی است. خطوط ضخیمی که اطراف گردن بوده و همچنین چین و چروک دور لب، روی بینی و دور چشم با تزریق بوتاکس کاهش می یابند؛ تزریق شدن این ماده ی سمی موجب شل شدن و صاف شدن عضلات به وجود آورنده ی چین و چروک می شود . در تزریق بوتاکس یک ظاهر کلی صاف تر به وجود می آید که باعث می شود صورت فرد جوان تر به نظر برسد .  

>> بهترین برند بوتاکس برای جوانسازی

بوتاکس در برندهای مختلف از جمله دیسپورت انگلیسی، مسپورت ایرانی، نرونوکس کره ای، بوتاکس آمریکایی، زئومین و درماتوکس از معروف ترین برندهای توکسین بوتولینیوم می باشد که برای جوانسازی پوست به طور وسیع در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. در بین این برندها درماتوکس که جزو جدیدترین ها می باشد، عملکردی متفاوت تر داشته و برای جوانسازی پوست بسیار موثر می باشد. دلیل موثرتر بودن این برند این می باشد که درماتوکس علاوه بر رفع چین و چروک های عمیق و سطحی پوست برای رفع منافذ باز صورت نیز به کار برده می شود. در فرمولاسیون این برند علاوه بر پروتئین و توکسین از مرطوب کننده های قوی نیز استفاده گردیده که سبب آبرسانی به پوست شده و پوست را شاداب تر و جوان تر می سازد. این برند باعث ترمیم سلول های مرده ی پوست نیز می گردد. علاوه بر برند درماتوکس، تمامی برندهای ذکر شده در قسمت بالا نیز جزو موثرترین ها بوده و به صورت عمقی چین و چروک های داینامیک پوست را از بین می برد. دقت نمایید که تزریق بوتاکس فقط یک روش درمان کننده نمی باشد و یک روش پیشگیری کننده نیز می باشد، استفاده از بوتاکس از عمیق تر شدن چین و چروک ها جلوگیری کرده و از افتادگی و شل شدگی پوست در سنین بالا جلوگیری می کند.  

>> عوارض جوانسازی پوست با تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس مانند هر تزریق دیگری با کمی درد و ناراحتی همراه می باشد که کاملا طبیعی می باشد . ولی در هرحال در پزشکان متخصص و متعهد از سوزن های بسیار ظریف وکوچک  استفاده می کنند؛ که همین امر درد و ناراحتی تزریق را برای فرد بسیار کمتر می کند. تزریق بوتاکس بدون بی حسی و بیهوشی صورت می پذیرد، اما در صورتی که فرد آستانه ی درد پایینی دارد و در هنگام تزریق دچار استرس می شود، قبل از استفاده از بوتاکس با استفاده از کرمهای بی حس کننده ی موضعیف ناحیه ی تزریق را بی حس می کنند. احتمال بروز عوارض جانبی کوتاه مدت در تزریق بوتاکس بسیار رایج بوده و جای نگرانی وجود ندارد. امکان دارد بعد از تزریق , پوست بدن واکنش هایی را از خود بروز دهد که این واکنش ها سبب بروز ورم و ناراحتی , خارش و کبودی در پوست می شود. اینگونه واکنش ها خفیف بوده و در مدت چند ساعت از بین می روند. واکنش آلرژیک یکی از عوارض جانبی شدید می باشد که ممکن است سبب بروز خطر در فرد شود که در این گونه مواقع پزشکان متخصص برای کاهش و رفع این عارضه کورتیزون خوراکی تجویز کرده و یا آن را تزریق می نمایند. استفاده از بوتاکس های معتبر، بااستاندارد و مراجعه به پزشک های متخصص و متبحر عوارض تزریق را به میزان چشمگیری کم می کند. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق بوتاکس مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.