سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیپو ماتیک چقدر درد دارد؟

لیپو ماتیک چقدر درد دارد؟

>> لیپو ماتیک چقدر درد دارد؟

لیپوماتیک یا پیکر تراشی، چنانچه زیر نظر پزشک متخصص مربوطه و با تجربه صورت پذیرد، دارای درد چندانی نمی باشد. ممکن است آستانه ی درد و تحمل درد در افراد مختلف، متفاوت باشد. اما بایستی به این نکته اشراف داشته باشیم که اگر این عمل به صورت اصولی و صحیح صورت پذیرد، بسیار خوب و اثر بخش می باشد. با انجام این عمل افراد در طی اینکه ماساژ درمانی می بینند ممکن است در اندام هایی که این عمل روی آن صورت پذیرفته احساس درد نمایند .     لیپو ماتیک چقدر درد دارد؟  

بیرون آمدن خونابه از نقاطی که سوراخ شده اند امری طبیععی تلقی می شود. اگر کبودی در پوست مشاهده کردید این نیز امری طبیعی تلقی می شود و نبایستی نگران شوید.

>> عواقب انجام لیپوماتیک زیر نطر غیر متخصص

لیپوماتیک یا پیکر تراشی اگر زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه و مجرب و با مهارت صورت نپذیرد، صد در صد مخاطره انگیز و پر خطر می باشد.   لیپو ماتیک چقدر درد دارد؟  

این عمل اگر به درستی و صحت کامل صورت نپذیرد ایجاد مشکلاتی از جمله : ایجاد عفونت، بیماری هایی از جمله جمع شدن مایعات زیر پوست که در آن قسمت یا موضع لیپوماتیک صورت گرفته است. ایجاد گود رفتگی های غیر طبیعی و غیر معمول در آن قسمت هایی که لیپوماتیک در آن قسمت صورت پذیرفته، غیر قرینگی اندام ها در این حالت بسیار شایع و قابل وقوع می باشد. داشتن درد در این موارد بسیار بالا است چرا که زیر پوست آب جمع می شود و عفونت صورت می پذیرد و پوست دچا ر آسیب ناشی از کار و عمل غیر اصولی می گردد.

>> لیپوماتیک زیر نظر چه کسی باید انجام پذیرد؟

لیپوماتیک یا همان پیکر تراشی، همانطور که از اسمش مشخص است دارای یک حالتی تهاجمی برای برداشتن چربی و کم کردن سایز اندام های مورد نظر نظیر شکم، غبغب، بازو، کتف، ران، بغل پا و غیره می باشد . در درجه ی اول اینگونه عمل های ظریف و پرمخاطره را بایستی حتما زیر نظر متخصصین مجرب و پر تجربه در این امر بایستی انجام داد. چرا که اگر دکتر معالج به مهارتی که دارد کاملا مسلط باشد، مشکلی در روند درمان بیمار به وجود نخواهد آمد. ولی چنانچه آن دکتر به کارش مسلط و وارد نباشد، لیپوماتیک برای شخص بیمار پر مخاطره می گردد و ایجاد خطرهای جدی و جبران ناپذیری برای بیماران تحت این روش ایجاد خواهد کرد.

>> لیپوماتیک برای برطرف نمودن چاقی موضعی

لیپوماتیک یا پیکر تراشی اگر زیر نظر پزشک مجرب و با تجربه صورت گیرد.  یک روش مناسب برای کاهش سایز قست های با چاقی موضعی است. چاقی موضعی با لیپوماتیک تا حد بسیارزیادی قابل درمان و بر طرف شدن است. این روش یک روش نسبتا جدید برای برطرف ساختن چربی اندام هاست که به طور موضعی چاق شده اند. چاقی این اندام ها مانند چاقی موضعی اندام هایی نظیر غبغب ،،شکم،باسن، کتف، بغل پا، بازو، کارآمد می باشد. لیپوماتیک اگر زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه انجام پذیرد بسیار نتیجه ی خوبی در بر خواهد داشت.

>> ورزش یا لیپوماتیک

لیپوماتیک یا پیکر تراشی روشی است که در افرادی با افزایش توده ی چربی به شکل موضعی در اندام هایی که با ورزش و رژیم غذایی لاغری قابل کاهش و یا برطرف شدن می باشند کاربرد دارد . این روش برای افرادی که با رژیم لاغری مناسب دارای کاهش وزن و کاهش سایز خوبی می شوند و اندام هایی که قبلا دارای چاقی و بد فرمی بوده با روش هایی  مانند ورزش و رژیم درمانی قابل درمان و کاهش وزن هستند مناسب نمی باشد. چرا که بهترین روش برای داشتن اندامی ایده آل و مناسب همان داشتن رژیم غذایی مناسب و کامل به همراه ورزش های مناسب لاغری می باشد.

>> آیا لیپوماتیک روشی میانبر است برای درمان چاقی؟

لیپوماتیک یا پیکر تراشی یک روش جدید برای کم کردن سایز در افراد چاق با سایز بالا می باشد. این روش جدیدا طرفداران زیادی پیدا کرده است و افراد با سایز بالا در تمامی اندام هایشان و یا حتی یک اندام برای خوش اندام شدنشان یک روش و را میانبر و آسان را انتخاب می کنند و آن پیکر تراشی به وسیله ی روش نسبتا جدید لیپوماتیک است. روش لیپوماتیک چنانچه از معنی و مترادفش مشخص است که همان پیکر تراشی است . برای کسانی که همیشه راه میانبر را انتخاب می کنند بهترین انتخاب و گزینه می باشد. چرا که لیپوماتیک یک روش و عملی است که بدون رژیم گرفتن و یا حتی ورزش کردن به کم نمودن سایز افراد با سایز بالا و چاق کمک می کند. این کاهش سایز در این افراد که با روش لیپوماتیک انجام می شود را نباید به عنوان یک عامل کمک کننده ی صد در صد خوب یک شبه برای برداشتن کامل چربی های موجود در کل بدن نمی باشد. لیپوماتیک برای افرادی کاربرد دارد که دارای چربی های موضعی می باشند و تراکم چربی ها به صورتی است که با رژیم غذایی و ورزش به فرم و شکل دلخواه و سایز دلخواه در نمی آید و نیازمند یک روش خارجی به اسم پیکر تراشی یا لیپوماتیک می باشد.

>> لیپوماتیک در مقابل چاقی

لیپوماتیک یک روش لاغری است. روشی نسبتا جدید با طرفداران فراوان، این عمل جهت برداشتن چربی هی اضافه ی اندام های درگیر چاقی مفرط مورد انجم قرار می گیرد. همانطور که می دانید چاقی در جامعه ی ما افراطی و زیاد از حد نمایان است و آن به سبک زندگی مرفح شهری با تکنولوژی های امروزه و عادات بد و اشتباه غذایی روزانه ی ما آدم ها بر می گردد. چاقی برای هر انسانی یک ضعف یا که بیماری تلقی می شود . چاقی بیش از حد جلوی فعالیت های راحت زندگی را گرفته، اندام را تحت تاثیر قرار می دهد و آن را از حالت متناسب و خوش فرم خارج می سازد. چاقی علاوه بر اینکه بر تناسب اندام افراد تاثیر منفی و بدی می گذارد بر روحیه ی فرد چاق و روابط اجتماعی فرد نیز آثار نامطلوبی گذاشته و در دراز مدت به شکل ضعف خودش را نشان می دهد. چاقی علاوه بر اینکه بر اندام و روحیه تاثیر می گذارد،  مادر بسیاری از بیماری های بشر امروزی است. بر سلامت فردی جامعه نیز اثر می گذارد. آمار بیماری های قلبی و عروقی را بالا می برد. آمار بیماری های دیابت و چربی بالا و کلسترول بد خون و حتی فشار خون را نیز تحت تاثیر قرار می دهد . چاقی مادر تمام بیماری ها است و سلامت فرد را به مخاطره می اندازد . شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک غبغب مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.  

جهت ورود به وب سایت کلینیک پوست و مو رز بر روی لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز