سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزینه لیزر موهای زائد به چه عواملی بستگی دارد ؟

هزینه‌ لیزر موهای زائد به چه عواملی بستگی دارد ؟

>> هزینه‌ لیزر موهای زائد به چه عواملی بستگی دارد؟

لیزر موهای زائد یک راهکار دائمی برای حذف موهای زائد است. البته راهکارهای از بین بردن موهای زائد زیاد است و از گذشته تا امروز وجود داشته است. از بین بردن موهای زائد با کمک دستگاه‌های دارای فناوری لیزر کار و روش جدیدی نیست بلکه چند سالی از ورود نسل‌های اولیه آن می‌گذرد. رفته رفته با ورود نسل‌های جدید دستگاه‌های لیزر موهای زائد و پیشرفت و توسعه فناوری آن، این روش به تدریج جایگزین تمامی روش‌های قبلی حذف موهای زائد می‌شود.   هزینه‌ لیزر موهای زائد

  روشی که علاوه بر حذف موهای زائد، فواید و مزایایی برای پوست افراد دارد. اشعه‌های لیزر باعث نرمی و لطافت پوست می‌شوند. افراد با طی کردن مراحل درمانی این روش و رعایت مراقبت‌های پوستی پس از لیزر درمانی می‌توانند بهترین نتیجه را بگیرند. اگر بعد از مدتی شاهد رشد مجدد موهای زائد خود شدید، دلسرد و ناامید نشوید چرا که این روش نیاز به صبر و حوصله از طرف مراجعه کنندگان دارد و تا رسیدن به نتیجه لازم مدت زمان خاص و تعیین شده‌ای وجود دارد.   هزینه‌ لیزر موهای زائد  

در یک جلسه نمی‌توان تمامی موهای زائد را از بین برد. بدن هر فردی در هر جلسه می‌تواند تعداد محدودی اشعه لیزر را تحمل کند و اگر تعداد بیشتری اشعه لیزر در هر جلسه درمانی به بدنش برسد، سلامتی اش را تحت الشعاع قرار می‌دهد. با ورود فناوری‌های جدید و دستگاه‌های پیشرفته، هزینه استفاده از این روش هم دستخوش تغییر شده است. برای انجام این روش نمی‌شود، هزینه ثابتی تعیین کرد چرا که برآورد هزینه برای هر فرد و هر کلینیکی متغیر است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. در این مقاله قصد داریم تا این عوامل را از جوانب مختلف بررسی کنیم تا برای مخاطب و مراجعه کننده‌ای که می‌خواهد از این راهکار فوق العاده و ایده آل برای از بین بردن موهای زائد خود استفاده کند؛ از نظر هزینه‌ای که می‌خواهد در نظر بگیرد؛ روشنگری شود.

>> عوامل تعیین کننده برای پی بردن به هزینه‌های لیزر موهای زائد

در ادامه قصد داریم این عوامل تعیین کننده برای پی بردن به هزینه‌های لیزر موهای زائد را بیشتر بررسی کنیم.

1-قسمت و ناحیه مورد نظر بدن لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی، لیزر موهای زائد پا، لیزر موهای زائد زیر بغل، لیزر موهای زائد بیکینی، لیزر مواهی زائد صورت یا لیزر موهای زائد بدن به صورت کامل؛ هر کدام هزینه‌های جداگانه و مشخصی دارد. بستگی دارد هر فردی بخواهد موهای زائد کدام قسمت از بدن یا کل بدن خود را با لیزر از بین ببرد. چرا که اشعه‌های لیزر به صورت دقیق و نقطه‌ای بر روی هر قسمتی از پوست پالس می‌فرستد و هر چه موهای زائد قسمت‌های بیشتری از بدن خود را بخواهید با این روش از بین ببرید؛ مدت زمان بیشتر، وقت بیشتر برای متخصص و مصرف انرژی بیشتری توسط دستگاه مصرف می‌شود. مسئله دیگر استفاده از دستگاه لیزر درمانی است. هرچه دستگاه لیزر موهای زائد جدیدتر و از فناوری پیشرفته تری استفاده کرده باشد؛هزینه لیزر درمانی هم برای مراجعه کننده بیشتر می‌شود.

2-تعداد جلسات لیزر موهای زائد

مسئله دیگری که ممکن است در تعیین هزینه لیزر موهای زائد را برای هر فردی نسبت به فرد دیگر متغیر باشد؛ تعداد جلسات لیزر درمانی است. هرچه قسمت‌های مورد نظر برای از بین بردن موهای زائد با دستگاه‌های لیزر کمتر باشد؛ تعداد جلسات و به تبع آن هزینه کمتر خواهد شد. البته نباید مراجعه کنندگان به خاطر پایین آوردن هزینه، تعداد جلسات لیزر درمانی که توسط متخصصین تعیین شده است را رعایت نکنند؛ در این صورت نتیجه لازم و مناسب را نخواهند گرفت. برای برخی از افراد به خاطر مسائل مختلف ممکن است علاوه بر تعداد جلسات تعیین شده، جلسات اضافی تعیین شود که برای آنها هزینه لیزر درمانی افزایش پیدا خواهد کرد. در یک جلسه نمی‌توان کل موهای زائد تمامی قسمت‌های بدن را از بین برد بلکه پروسه درمان با این روش از 4 تا 6 هفته زمان می‌برد. نتایج ملموس در از بین بردن موهای زائد بعد از 3 ماه مشاهده خواهد شد.؛ بعد از گذشت 3 ماه از تکمیل مراحل لیزر درمانی، هر روز این نتایج بیشتر بروز خواهد کرد.

3-نوع و جنس مو برای لیزر موهای زائد

قبل از انجام عمل لیزر موهای زائد، متخصص نوع موی شما را بررسی می‌کند. چرا که جنس، نوع، تراکم، ضخامت و طول مو تاثیر مستقیمی برای تعیین تعداد جلسات لازم برای از بین موهای زائد است. مثلا افرادی که موهایی به رنگ خاکستری، بلوند، قهوه‌ای و قرمز دارند نسبت به افرادی که موهایی به رنگ تیره دارند، دیرتر نسبت به پالس و اشعه‌های لیزر پاسخ می‌دهند و دیرتر دستگاه می‌تواند این نوع موها را از بین ببرد. بنابراین نوع، رنگ و جنس موهای زائد نقش مهمی در تعیین هزینه لیزر درمانی دارد.

4-درمانگاه یا کلینیک لیزر موهای زائد

نوع درمانگاه و کلینیکی که کار لیزر موهای زائد را برای افراد انجام می‌دهند هم در تعیین قیمت تعیین کننده است. اینکه این کلینیک از چه دستگاه‌هایی استفاده می‌کند؟ آیا از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد 2018 استفاده می‌کند؟ یا هنوز از دستگاه‌های قدیمی با فناوری قدیمی استفاده می‌کند؟ از چند دستگاه استفاده می‌کند؟ اینها همه مسائلی است که در تعیین هزینه لیزر درمانی شما مهم و کلیدی است. موقعیت جغرافیایی درمانگاه یا کلینیک هم مسئله مهمی است. اینکه این کلینیک در شمال، مرکز یا جنوب شهر واقع شده است. زیبایی، بزرگی، دکور، تعداد نیروهای متخصص و تعداد دستگاه‌های مورد استفاده برای لیزر درمانی هم از دیگر عوامل تعیین کننده برای هزینه این روش درمانی است. برخی از کلینیک‌ها برای مراجعه کنندگان خود بسته‌های خدماتی و سرویس دهی اضافی در نظر می‌گیرند که در بالا بردن هزینه‌های افراد تاثیر گذار هستند.   با در نظر گرفتن تمامی این موارد و فهمیدن هزینه لیزر درمانی باید در نظر بگیرید که از بین بردن موهای زائد با لیزر حتی اگر قیمت بالاتری نسبت به دیگر روش‌ها داشته باشد؛ ارزش خود را دارد. مزایا و فواید این روش بسیار بالا و رشد مجدد موهای زائد بسیار کمتر خواهد بود. البته رعایت نکات ایمنی هم بسیار مهم است. تابش اشعه لیزر به اطراف چشم ممنوع است و حتما باید مراجعه کننده و متخصص برای آسیب نرساندن به چشمانشان از عینک‌های مخصوص استفاده کنند و مراجعه کنندگان پس از انجام لیزر درمانی از پماد و کرم‌های مخصوص استفاده کنند تا اشعه‌های لیزر کمتر به پوست آنها آسیب برساند. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد صورت مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

جهت ورود به وب سایت کلینیک پوست و مو رز بر روی لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز